بررسی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل ۶۸۱۱

تلفن بیسیم ۶۸۱۱

بررسی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل ۶۸۱۱

شرکت پاناسونیک یکی از معروفترین شرکتهای فعال در حوزه مخابرات و وسایل ارتباطی است با گذشت حدود ۱۰۰ سال از عمر این شرکت و با وجود اینکه پاناسونیک در زمینه های دیگری نیز فعالیت دارد اما هنوز هم کیفیت محصولات ارتباطی آن در دنیا زبانزد همه کاربران است،امروز قصد داریم تا یکی از پرفروشترین و جذابترین محصولات این شرکت ژاپنی را مورد بررسی قرار بدهیم با ما همراه باشید.

پاناسونیک KX TG6811

پاناسونیک کا ایکس تی جی ۶۸۱۱ – KXTG یک نوع کد قبل از نام محصولات پاناسونیک است که برای محصولات جدید  تلفن بیسیم به کار برده میشود – شاید در نظر اول یک تلفن بیسیم خوش بر و رو و ساده به نظر بیاید و مطمئنا هم همین است به قول معروف کمال زیبائی در سادگی است ولی مطمئنا دلیل دیگری علاوه بر سادگی وجود دارد که موجب شده این تلفن بیسیم گزینه نهایی خرید برای بسیاری از کاربران باشد.

پاناسونیک KX TG6811

پاناسونیک ۶۸۱۱ کیفیت صدایی فوق‌العاده تولید می‌کند و از چندین قابلیت تکنولوژی «DECT» سود می‌برد.بطور کلی میتوان گفت که ۶۸۱۱ در عین سادگی کاربردی است،مطمئنا اولین فاکتور جهت خرید یک وسیله ارتباطی برخورداری آن محصول از کیفیت خوب و چه در ساخت و چه در انتقال صدا میباشد خب ۶۸۱۱ این فاتور اصلی را سرلوحه هدف ساخت خود قرار داده و از تکنولوژی NR استفاده میکند که امروزه کم و بیش شاهد ظهور آن در تلفن های بیسیم،هدفونها و… شرکت پاناسونیک هستیم. NR یا Noise Reduction فرآیندی است که در آن حین مکالمه صدای محیط اطراف حذف میشود و صدایی که دسیبل بالایی دارد تقویت میشود این تکنولوژی اولین بار توسط پاناسونیک در تلفنهای بیسیم ارائه شد که بسیار کاربردی هم هست

Noise Reduction

زمانی که گوشی ۶۸۱۱ را در دست میگیرید در صفحه کلید گوشی این دکمه توجه شما را به خود جلب میکند چرا که علاوه بر کاهش نویز این دکمه کاربردهای دیگری هم دارد،دکمه NR در مواقع مختلف چشمک می‌زند. هنگام چشمک‌زدن این دکمه می‌توانید به تماس تلفنی پاسخ دهید. در صورت چشمک‌زدن آرام این کلید در صورت وجود تماس‌های ازدست‌رفته (Missed Call)، لیست تماس‌گیرندگان را می‌توانید مشاهده کنید. در صورت چشمک‌زدن سریع کلید «NR» می‌توانید از طریق بلندگوی دیجیتال «Speaker Phone» به تماس تلفنی جواب دهید یا صدای زنگ «Alarm» را به حالت «Snooze» درآورید و موقتا قطع کنید و یا در حین برقراری تماس تلفنی قابلیت کاهش صدای محیط «Noise Reduction» را فعال کنید.

پاناسونیک KX TG6811

فاکتور دیگری که مطمئنا برای عموم کاربران مطرح است شارژ دستگاه است خب ۶۸۱۱ این فاکتور ضروری را هم مد نظر داشته و از تکنولوژی Eco استفاده میکند.همانطور که میدانید اغلب تلفنهای بیسیم خانگی از فرکانس ۲٫۴ یا ۱٫۸ گیگاهرتز استفاده میکنند که طبیعتا دستگاههایی که در این فرکانس فعالیت میکنند انرژی زیادی هم مصرف میکنند پاناسونیک و گیگاست برای این مسئله فناوری را با نام ECO معرفی کرده اند و در برخی از محصولات خود از این فناوری استفاده میکنند که ۶۸۱۱ هم یکی از آن محصولات است،روند کار به این صورت است که زمانی که شما در حال استفاده از تلفن بیسیم هستید اگر به منبع یا بیس دستگاه نزدیک باشید انرژی کمتری صرف ارسال فرکانس به بیس میشود در نتیجه شارژ دستگاه کمتر مصرف میشود برای استفاده از این قابلیت کافیست یکبار کلید ECO را در روی صفحه کلید بزنید همینطور جالب است بدانید که میتوان در مواقع قطعی برق با استفاده از برق موجود در باتری گوشی بی‌سیم،بیس تلفن را تغذیه و از آن استفاده کرد. البته برای استفاده از این قابلیت بدیهی است که گوشی بی‌سیم را باید روی پایه اصلی قرار داشته باشد.

 

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل ۶۸۱۱ یکی از اقتصادی ترین دستگاهها چه برای کاربران خانگی و اداری است.کیفیت ساخت بالا،کیفیت مطلوب صدا و بهره گیری از قابلیتهای کاربردی موجب شده تا این تلفن بیسیم هم در ایران و هم در دنیا محبوبیت زیادی داشته باشد،شاید پیش خودتان بگویید چرا این دستگاه از منشی تلفنی بهره نمیبرد که خب مطمئنا به دلیل اقتصادی بودن آن است ولی اگر از استیل این تلفن خوشتان آمده ولی نداشتن منشی تلفنی شما را از خرید منصرف کرده ما به شما مدل ۶۸۲۱ را معرفی میکنیم که به نوعی برادر جوانتر این دستگاه است و به دلیل دارا بودن منشی تلفنی مناسب برای کاربران خانگی هم هست.